Центральна Всеукраїнська 

Онлайн Бібліотека

Українські Реферати


Курсова робота на тему: Конкурентоспроможність підприємства «КиївХліб» - Страница 7

Индекс материала
Курсова робота на тему: Конкурентоспроможність підприємства «КиївХліб»
Страница 2
Страница 3
Страница 4
Страница 5
Страница 6
Страница 7
Страница 8
Страница 9
Страница 10
Вивчення споживчих оцінок є головною частиною маркетингового дослідження споживачів. При вивченні споживчих оцінок хлібобулочних і кондитерських виробів варто враховувати відносність цих оцінок, тому що вони виявляються через порівняння даного продукту з іншими, а їхнє конкретне утримання знаходиться в прямої залежності від Кісного складу пропозиції хлібопродуктів відповідного виду. Тобто, споживач хлібобулочних виробів, як правило, порівнює лише з вже існуючим товаром, не висловлюючи припущень і побажань у порівнянні, з гіпотетично ідеальним товаром.

У цілому можна відзначити, що у формуванні попиту на хлібобулочні вироби беруть участь чотири елементи: конкретна потреба (задача маркетингу визначити, а іноді і створити її); платоспроможність споживачів, що залежить від загальної економічної ситуації і рівня прибутку населення; ціна (маркетинг має величезну кількість інструментів регулювання ринкової ціни) і пропозиція, обсяг, асортимент і якість якого залежить і самого виробника.

Таким чином, маркетингові зусилля безпосередньо впливають на більшість чинників формування попиту на хлібобулочні і кондитерські вироби. А так, як достатній попит лежить в основі ефективності збутової діяльності,а, отже, для організації економічно вигідного збуту варто активізувати маркетингову діяльність.

 

Основні конкуренти БКК

Основними конкурентами БКК є інші хлібокомбінати і хлібозаводи, які входять до АТ "КиївХліб".

В наведеній нижче таблиці 2.15 можна побачити дані щодо становища АТ "КиївХліб" та підприємств, що входять до його складу.

Таблиця 2.15

Основні показники роботи АТ "КиївХліб" за 1998 рік

Підприємства

ТП в

цінах 1998 року-

Товарна продукція в порівн. цінах

Хлібобулочні

Вироби, тн

Кондитерські

вироби,тн

 

   

1997

1998

%

1997

1998

%

1997

1998

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Хлібокомб. №1

15360

16183

15363

94.9

27788

25978

93.5

27

20

74.1

•>

Хлібокомб.№2  

93861

24517

23448

95.6

38613

35872

92.8

747

787

105.0

Булочно-конд. Комбінат

25002

23071

24162

104.7

14159

14221

100.2

1440

1848

128.0

Хлібзавод №4

14561

14472

14576

100.7

29399

28569

97.2

 

17

 

Хлібокомб. №6

20824

18069

20866

115.4

28813

30698

106.5

2077

2831

136.0

Дослідний хлібзавод

19606

17807

19666

110.1

27873

30749

110.3

     

Хлізавод

                   

Буд-во 3 х/з-д

18708

13076

18777

143.6

25519

30437

135.2

 

5

 

Хлібзавод №11

23932

25179

24056

95.5

26627

25913

97.3

519

457

58.1

Хлібзавод №12

25035

21014

24351

112.7

25571

26382

103.2

1084

1388

128.0

Рем.-монт. Комб

1900

1384

1796

129.6

           

Всього по Києву:

188789

175371

187001

106.6

241452

248818

103.1

5594

7353

124.7

Білоцерківськ. Хлібокомбінат

11087

9220

11093

120.3

13548

16067

118.6

204

291

142.6

Васильківський хлібзавод

3723

4007

3723

92.9

5359

5094

91.6

4

7

175.0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Фастовський хлібзавод

2977

2798

2977

106.4

4265

4435

104.0

6

   

Броварський хлібзавод

5994

5320

5972

112.3

7648

8345

109.1

32

47

146.9

Богуславський .хлібзавод

737

731

736

100.7

806

799

99.1

 

1

 

Переяслав Хмельницьк.

1658

2567

1658

646

3918

2540

64.8

5

4

80.0

хлїбзавод

                   

Макаровський хлібзавод

1949

1941

1916

98.7

2640

2604

98.6

7

5

71.4

Сквирський

1484

1642

1484

90.4

2631

2309

87.8

1

3

63.3

Славутичський

хлібзавод

707

779

707

90.8

968

847

87.5

1

-

-

Всього по області:

30316

29005

30266

104.3

41983

43040

102.5

260

356

137.7

Всього по

АТ «Київхліб»

219105

204376

217267

106.3

283435

291858

103.0

6154

7711

125.3

< /p>

З таблиці 2.15 можна зробити висновок, що в цілому по місту Києву випуск продукції збільшився на 12891 тис.тн. Це збільшення відбулось в основному за рахунок збільшення випуску продукції на хлібокомбінаті №6, дослідному хлібзаводі, будівництва 3-го хлібзаводу та хлібокомбінаті №12.


Популярні роботи

Останні реферети